  • Data: 2012-03-30 14:02:28
    Temat: Re: Data wystawienia na fakturze VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Mar 2012, Sławek wrote:

> [...]

    Dla jasnosci: nie sprzedaję przez allegro, nie mam kasy rejestrujacej.
    Ale tak dla porzadku wolałbym się czuc doinformowany w sprawie
    o której jest dyskusja, a że wnioski nie pokrywaja się z moimi
    to i się wtykam ;)

    Można prosić o podstawę prawna?
    Przyczyna mojego pytania jest prosta: o ile rozumiem, dyskusja dotyczy
    przypadku zwolnionego z obowiazku stosowania kasy rejestrujacej,
    tak czy nie?

    > Obawiam się, że powinno się paragon lub fakturę wystawić w dniu
    > otrzymania wpłaty, czyli w dniu pojawienia się pieniążków na koncie
    > PayU w allegro, lub na koncie firmowym.
    > http://allegro.pl/help_item.php?item=2349

    Wystawienie ze wskazaniem *na dzień* a wystawienie *w dniu*, to
    chyba różne rzeczy?
    Bo oczywiscie, *obowiazek podatkowy* powstaje z data przyjecia
    przedpłaty, to oczywiste. Po to na f-rze sa dwie oddzielne daty
    (sprzedaży lub czynnosci powodujacej obowiazek oraz wystawienia).
    Czy ja może czegos nie rozumiem?

    pzdr, Gotfryd