    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Deklaracje miesieczne
    Date: Sat, 24 Nov 2007 11:35:26 +0100

    Dnia Thu, 22 Nov 2007 15:55:37 +0100, arkady napisał(a):

    > Jakie deklaracje miesieczne do PITu sklada osoba prowadzaca KPiR? Czy jest
    > mozliwosc skladania deklaracji kwartalnych?

    Uwaga maleńka :)
    Wszystkie te odpowiedzi,które otrzymałeś masz są ok, ja chciałam dodać
    tylko, choć o to nie pytałeś, że jeśli przy tym KPiR masz VAT, to tam
    deklaracje są obowiązkowe. Albo miesięczne, albo kwartalne.

    Ale to już zupełnie być może informacja dla Ciebie niepotrzebna, ja po
    prostu MUSIAŁAM! ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna