    From: "plustm" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Delegacje
    Date: Tue, 17 Feb 2004 19:58:46 +0100
    Sender: p...@o...pl@vpdn.adm.onet.pl

    news:c0tk58$8j9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A uwazasz że delegacja która sam sobie 'wypłacasz' to Twój przychód??
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzianość ***
    >
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Mam wątpliwości, po lekturze obecnie obowiązującej ustawy o podatku
    dochodowym od osób fizycznych. Wyczytałem w niej, że (Art 21 ust.1 pkt 16b
    oraz ust. 13) od 1 stycznia 2004 r. wolne od podatku są diety i inne
    należności za czas podróży osoby niebędącej pracownikiem, gdy otrzymane
    świadczenia nie zostały zaliczone do KUP.
    Nasuwa się pytanie czy jako osoba prowadząca DG jestem też osobą nie będącą
    pracownikiem.

    Liczę na równie szybka odpowiedź

    Pozdrawiam
    Plustm