  • 1. Data: 2006-02-01 20:59:16
    Temat: Delegowanie pracowników do pracy w Belgii
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Witam wszystkich,

    Może ktoś już wcześniej miał taki problem jak wymogi, które trzeba
    spełnić aby móc delegować pracowników do pracy w Belgii?

    Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek informacje,

    Pozdrawiam,

    Jakusa

  • 2. Data: 2006-02-02 06:04:20
    Temat: Re: Delegowanie pracowników do pracy w Belgii
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2006 21:59:16 +0100, jakusa napisał(a):

    > Witam wszystkich,
    >
    > Może ktoś już wcześniej miał taki problem jak wymogi, które trzeba
    > spełnić aby móc delegować pracowników do pracy w Belgii?
    >
    > Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek informacje,

    polecam link http://www.zus.pl/ubezpie/ubez_bl.htm

    Poza tym na stronach poprzedniego ministerstwa gospodarki i pracy był
    informator na ten temat w formir dokumentu *.rtf.
    Linku niestety nie podam, bo mi się zapodział -ale w razie czego mam na
    dysku.

    --
    Mieczysław
    ----