  • 1. Data: 2006-01-23 20:19:37
    Temat: Re: Dieta dla DG
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Welt" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1138007422.928428.235860@f14g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    Pomożcie, Prowadzilam w 2005 DG na rzecz niemieckiej firmy (doradztwo
    na polski
    rynek). Musialam wyjezdzac czesto nawet raz w msc na 2 tyg na szkolenia

    do centrali w Niemczech, jak rowniez w celach omawianie warunkow
    swiadczenia uslug, budowanie kontaktow z klientami, przygotowywanie
    targow . Niemcy zwracali tylko koszta przejazdu. Noclegi i wyzywienie
    mialam u rodziny.
    Czy przysluguje mi dieta np na wyzywienie? Moj doradca podatkowy waha
    sie i nie jest pewny odpowiedzi.

    Z pozdrowieniami

    Kola

    Sorki ale może zmień doradcę, bo doradcą to ta osoba napewno nie jest.

    Stasiek

  • 2. Data: 2006-01-23 20:54:42
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Z pozdrowieniami
    >

    > Kola
    >

    > Sorki ale może zmień doradcę, bo doradcą to ta osoba napewno nie jest.

    Najlepiej poczytać interpretacje urzędów skarbowych
    http://sip.mf.gov.pl/sip/