  • 1. Data: 2006-01-23 19:20:38
    Temat: VAT musze ponownie sie zglaszac?
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Od wrzesnia 2005 mam DG - od samego poczatku jestem vatowcem. Czy musze
    teraz ponownie cos skladac aby dalej byc vatowcem?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2006-01-23 19:22:03
    Temat: Re: VAT musze ponownie sie zglaszac?
    Od: t <a...@g...pl>

    Rafal M wrote:
    > Witam
    >
    > Od wrzesnia 2005 mam DG - od samego poczatku jestem vatowcem. Czy musze
    > teraz ponownie cos skladac aby dalej byc vatowcem?

    Nie. Z VATu tak latwo sie nie wypada :D

  • 3. Data: 2006-01-23 19:25:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@g...pl> napisal(a):

    > Nie. Z VATu tak latwo sie nie wypada :D

    No patrz, a niektórzy to się dziwią jak po 10 miesiącach (bodajże) braku
    sprzedaży wypadają z tego VATu jednak. :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-01-23 20:29:07
    Od: t <a...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > No patrz, a niektórzy to się dziwią jak po 10 miesiącach (bodajże) braku
    > sprzedaży wypadają z tego VATu jednak. :)

    Przeciez na zwolnienie wypadasz dopiero po 3 latach jesli nie
    przekraczasz limitu

  • 5. Data: 2006-01-23 20:35:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@g...pl> napisal(a):

    > Przeciez na zwolnienie wypadasz dopiero po 3 latach jesli nie
    > przekraczasz limitu

    To coś innego. Dopiero wtedy masz prawo wybrania ponownie zwolnienia na
    podstawie art. 119 ust. któryśtam. Natomiast jeśli nie masz żadnej sprzedaży
    przez 10 miesięcy, to wykreślają Cię z rejestru podatników VAT i trzeba się
    ponownie zarejestrować. :) Ale to nie jest tak, że jak wykreślą, to przestaje
    się mieć obowiązek bycia płatnikiem. Jeśli obowiązek istnieje, to trzeba
    się znowu zgłosić i zaplacić 152 zł...
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 6. Data: 2006-01-23 21:56:44
    Od: t <a...@g...pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > się mieć obowiązek bycia płatnikiem. Jeśli obowiązek istnieje, to trzeba

    Dzieki, juz rozumiem - czyli poniekad mialem racje ze z VATu tak latwo
    nie wypadaniesz :) Choc nabiera to pewnej ironii w kontekscie Twojego
    ostatnego zdania.