    From: "pt" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Do G.Smolika i nie tylko... - prośba o pomoc!!!
    Date: Sat, 20 May 2006 11:44:45 +0200

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1pzsass7c4dap.ucgk86qna7vk$.dlg@40tude.net...
> [...]
    Czy to
    WYDAJE!)

    > Przecież Gotfryd napisał Ci jak jak krowie na ławie.
    > Małżonka robi spis towarów ( tych z remanentu likwidacyjnego Twojej
    firmy )
    > jako pierwszy wpis do KPiR - czego jeszcze oczekujesz ??

    Albo nie umiem czytać ze zrozumieniem albo nie napisał mi tego wprost
    jednym wyraźnym zdaniem! A o to przecież prosiłem!
    Jeśli towar po zakończeniu działalności i rozliczeniu się się z fiskusem
    jest NASZ prywatny to może warto wyjaśnić kwestię jak małżonka może ten
    "nasz majątek" wprowadzić do firmy (a przecież musi!) którą po 3 dniach
    od mego zakończenia założyła? Może tu działają jakieś odrębne przepisy,
    wytyczne o których nie wiem. Może na tej drodze muszą powstać jakieś opłaty?
    Swoją drogą naprawdę nikt z grupy z czymś takim nigdy się nie zetknął i nie
    przerabiał?

    Pozdr
    TP