  • 1. Data: 2004-12-21 08:21:21
    Temat: Do osoby kt.podpisuje się hast du mich gefragt
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    hallo

    da du auf deutsch schreibst, haette ich gern eine frage, hast du vielleicht
    ahnung wie man die einkommensteuer aus deutschland wiedererlangen kann.

    moze byc tez po polsku

    janek

  • 2. Data: 2004-12-21 09:39:55
    Temat: Re: Do osoby kt.podpisuje się hast du mich gefragt
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/21/2004 9:21 AM, Użytkownik janek napisał:
> [...]
    > ahnung wie man die einkommensteuer aus deutschland wiedererlangen kann.

    Nie wiem.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2004-12-23 07:28:52
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Witam,
    tu masz adres i spis wszystkich US w Niemczech: http://www.finanzamt.de/
    .Przypuszczam, że udzielą ci kompetentnej odpowiedzi.
    Sam dzwoniłem już w kilku sprawach i uzyskałem odpowiedź.
    To nie ci sami urzędnicy co u nas :-), gdzie tylko pisemnie możesz coś
    uzyskać a i tak z tymi odpowiedziami powinno się iść do tłumacza aby
    przełożył z polskiego na polski. :-).
    Powodzenia.

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:cq8ren$pto$1@nemesis.news.tpi.pl...