    From: Magda <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dochodzenie roszczen...
    Date: Fri, 22 Feb 2002 21:29:41 +0100

    Graszka wrote:

    > Dzieki- chodzilo wlasnie o mozliwosc zaliczenia w koszty w tym roku, po
    > uprzednim uprawdopodobnieniu.
    czy mogę sie zapytać czy istnieje jakiś inny sposób na
    uprawdopodnienie długu niż
    uzyskanie nakaz zapłaty z klazulą wykonalnosci + poświadczenie od
    komornika o nieścigalności zadłużenia
    ( prowadzę DG ) ?
    I jeszcze jedno-wspomniliście post niżej ze w strate można wliczyc
    tylko kwotę netto
    czyli VAT idzie w kosmos.Czy nie ma żadnej możliwości jego odliczenia
    ?
    Aby sprawę jeszcze bardziej skomplikować dodam że klient zapłacił
    cześciowo,a na danej fakturze były towary o różnej stawce VAT.Nakaz
    zapłaty w postepowaniu nakazowym z klazulą wykonalnosci,który mam (
    jeszcze nie skierowałam sprawy do komornika ) mówi wyrażnie o kwocie
    ma zapłaty nie rozróżniajac sum brutto czy netto.
    Zaczyna sie filozofia ....

    Magda