  • 1. Data: 2002-08-14 06:56:06
    Temat: Dokształcanie na urlopie wychowawczym
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Witajcie,
    można odliczyć sobie koszt kursu (dokształcanie zawodowe)
    w rozliczeniu rocznym, jeżeli jest się na urlopie wychowawczym?
    Pozdr
    Miko (w imieniu żony)

  • 2. Data: 2002-08-14 10:29:24
    Temat: Re: Dokształcanie na urlopie wychowawczym
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdr
    > Miko (w imieniu żony)
    >
    > Wg mojej wiedzy potrzebny byłby żonie maleńki opodatkowany dochód. Wtedy
    jeżeli rozliczenie roczne będzie wspólne żona wykorzysta Pana dochody.
    Jeżeli nie będzie miała żadnego własnego dochodu to nie może wykazać
    odliczeń "imiennych", do których należą wspomniane. Iwona

  • 3. Data: 2002-08-14 10:49:56
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> wrote in message

> [...]
    > Jeżeli nie będzie miała żadnego własnego dochodu to nie może wykazać
    > odliczeń "imiennych", do których należą wspomniane. Iwona
    Z tym nie ma problemu, żona dopiero w październiku zaczyna urlop
    wychowawczy.
    A rozliczamy się zawsze razem...
    Pozdr i dziękuję