  • 1. Data: 2004-08-10 05:12:58
    Temat: Dokumentacja
    Od: ".:enzo:." <p...@t...cy>

    Czy ktoś z grupowiczów prowadzi jakąś dokuentację w firmie
    w której pracuje dotyczącą np. inwentaryzacji sprzętu,
    dziennika usterek, protokołów wymiany urządzenia, zakupu
    sprzętu itp.

    Gdzie mogę zobaczyć wzory takich dokumentów.??
    Może ktoś widział coś takiego.

    podr
    enzo

  • 2. Data: 2004-08-10 09:14:46
    Temat: Re: Dokumentacja
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".:enzo:." <p...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z grupowiczów prowadzi jakąś dokuentację w firmie
    > w której pracuje dotyczącą np. inwentaryzacji sprzętu,
    Jezeli o to chodzi to znajdziesz w wydawnictwach akcydensowych...

    > dziennika usterek, protokołów wymiany urządzenia, zakupu
    > sprzętu itp.
    Wiec reszte pewnie tez... Albo sprobuj na jakijes liscie
    informatykow/administrator?

    > Gdzie mogę zobaczyć wzory takich dokumentów.??
    > Może ktoś widział coś takiego.
    >

    > podr
    > enzo
    Pozdrawiam