    From: "Anax WRC" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dotacja z UP - de minimis
    Date: Sat, 21 Jun 2008 01:39:53 +0200

    Użytkownik "Waldemar Fraś" <w...@n...ekrakow.net> napisał w
    wiadomości news:g350g5$jie$1@news.onet.pl...

    zakupow z dotacji NIE mozna wliczyc w koszty.
    w picie jej nie ujmujesz
    zobacz www.bierzdotacje.pl tam maja fajnie opisane kruczki ksiegowe
    a tu watek z tamtego roku http://tnij.com/dotacja

    tu sie zgodze i to jest jakby prezencik do tej kwoty dotacji. Dotacja jest
    brutto, wiec bedac vatowcem jestes jeszcze na 22% z tego do przodu

    a wlasnie ze nie. wg mojego US wogole nie ujmujesz nigdzie tego zakupu. Jest
    podatkowo obojetny, jesli nie jest kosztem to jak masz go amortyzowac.
    Amortyzowac bez wrzucania rat w koszty?
    abstrachujac od kasy dotacyjnej, jest jeszcze opcja jednorazowego wrzucenia
    w koszty chyba do 50k euro rocznie wiec w tym wypadku nie ma wogole rat. a
    w zasadzie jest ale jedna:)

    noo to powinna doczytac na temat wrzucanai w koszty zakupow z dotacji:)

    pzdr
    Anax