  • 11. Data: 2010-10-28 11:36:42
    Temat: Re: Duplikat FVAT
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A na dole co?

    "Pozdrowienia dla p.s.p." ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-10-28 11:37:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A na dole co?

    "Pozdrowienia dla p.s.p.p." ;)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-10-28 13:11:04
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-28 10:45, witek pisze:

    > "wydano duplikat" nie oznacza, ze to jest duplikat, tylko, ze duplikat
    > wydano.
    >
    > ale "Wydano. Duplikat" juz bardziej.
    >
    > wiec pytanie, co ta pieczatka tak naprawde zawiera

    wydano to ozdobnik :)

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 14. Data: 2010-10-28 16:35:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maddy napisal:
    > odbić w formie ukiyo-e

    Co to jest? To 'uki' coś tam? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2010-10-29 06:21:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-10-2010 18:35, Jacek_P pisze:

    > Co to jest? To 'uki' coś tam? ;)

    Googiel się popsuł?

    "Jego najbliższy kontakt z kulturą japońską nastąpił, gdy siedział na
    siodełku skradzionej Hondy"
    Sue Townsend "Sekretny dziennik Adrian Mole'a"

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2010-10-29 06:48:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maddy napisal:
    > "Jego najbliższy kontakt z kulturą japońską nastąpił, gdy siedział na
    > siodełku skradzionej Hondy"
    > Sue Townsend "Sekretny dziennik Adrian Mole'a"

    Mój pierwszy kontakt z kulturą japońską nastąpił, gdy siedziałem
    w sali kinowej oglądając 'Godzillę' i nieomal zaraz potem 'Tora! Tora! Tora!' :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek