    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Duplikat faktury - odplatnie?
    Date: Sun, 28 Nov 2004 12:23:34 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Cezary, ja mam kocept.
    > Udostępnij ludności jakąś usługę - nie wiem, sprzedaż marchewki
    > na przykład - "cena hurtowa, wystawienie faktury 5 zł".

    Kiedy nie wystawienie faktury, tylko jak tłumaczył Paszczak
    będzie to np pakowanie czy coś tam innego za co opłata nie jest zabroniona
    (bo cholera wie może zapakować czy zważyć trzeba w cenie marchewki)

    > Jest szansa że US wytłumaczy po jakim ciągu paragrafów trzeba
    > pojechać żeby wywieść że wystawienie faktury musi być BEZPŁATNE :>

    > Jasne. A jak w umowie zapiszemy że w razie niewywiązania się
    > kontrahenta wolno go zastrzelić - to ten punkt też będzie
    > obowiązywał ;)

    Czyżby ustanowiona przez operatora i zaakceptowana
    przez abonenta opłata za wydruki dodatkowe dokumentów była
    sprzeczna z jakimś przepisem wyższej rangi?
    Tak wiem duplikat mają wydać za darmo, ale udowadnienie,
    że coś tam ma się należeć u monopolisty za darmo, to nie
    kwestia dla szaraczków (vide - bezpłatne bilingi w TPSA)

    > ...to jest inna sprawa :)

    Niestety przyznam z bólem, że jak zawsze jestem
    w takich sprawach uparty i staram się uzyskać
    coś, co prawo mi gwarantuje, to w tym wypadku nie miałem
    czasu się użerać o te 10 zł i odpuściłem.
    Wiem, wiem... z takich zachowań rodzi się
    potem przekonanie, że klienta można zawsze wydymać,
    ale może yksymaniaK będzie miał czas i ochotę.