  • Data: 2009-04-17 11:26:57
    Temat: Re: Duży może więcej?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Wewnętrzna? Uważasz, że pracownicy i zarząd Alledrogo sobie pensje
    > obetną z tego powodu? Nie ma mowy - zapłacą użytkownicy.

    Czyli co, będzie jakaś podwyżka na ten cel? Prowizje allegro nie
    ustalane są na podstawie kosztów, tylko powinny być ustawione na
    optymalnym poziomie, wyłącznie w celu maksymalizacji zysku - czyli i
    zwiększenie i zmniejszenie prowizji powinno przynieść spadek przychodów.

    Tym samym przychód allegro jest przychodem allegro i nic nikomu do
    tego, czy zostanie to zapłacone na ponowną wysyłkę faktur, na nowy
    samochód dla prezesa i dyrektorów, czy też na wakacje ze SPA pracowników
    wyższego szczebla.

    Kiedyś - chyba w radiu maryja - był taki egzotyczny pomysł, aby w
    sklepach producenci podawali koszty wytworzenia danego towaru, dodawali
    X% i to by była cena.

    --
    Liwiusz