eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDuży może więcej? › Re: Duży może więcej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Duży może więcej?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 13:41:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <gs9q0l$gvq$2@news.onet.pl>
    References: <op.ushwwem8l60ql1@unk> <8...@p...pl>
    <gs96vf$2hn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl> <gs9lef$3bi$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <gs9p4j$ch4$2@news.onet.pl>
    <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: fdz74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239968597 17402 83.13.103.74 (17 Apr 2009 11:43:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Apr 2009 11:43:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <1...@p...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:211148
    [ ukryj nagłówki ]

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Liwiusz,
    >
    > Friday, April 17, 2009, 1:26:57 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Mnie nie rozkłada to. Mnie rozkłada to, że tych faktur wysłano bardzo
    >>>>> dużo i osoba za to odpowiedzialna nigdy nie zwróci kosztów
    >>>>> poniesionych przez nas za tą pomyłkę. Bo to użytkownicy Alledrogo
    >>>>> zapłacą za ponowną wysyłkę faktur.
    >>>> A co to kogo obchodzi - to tylko wewnętrzna sprawa Allegro.
    >>> Wewnętrzna? Uważasz, że pracownicy i zarząd Alledrogo sobie pensje
    >>> obetną z tego powodu? Nie ma mowy - zapłacą użytkownicy.
    >> Czyli co, będzie jakaś podwyżka na ten cel? Prowizje allegro nie
    >> ustalane są na podstawie kosztów, tylko powinny być ustawione na
    >> optymalnym poziomie, wyłącznie w celu maksymalizacji zysku - czyli i
    >> zwiększenie i zmniejszenie prowizji powinno przynieść spadek przychodów.
    >
    > Jasssne. I Alledrogo sobie skompensuje. Ot, dopiero co obcieli rozmiar
    > miniaturek do 1/4 poprzedniej powierzchni. I już na transferze
    > "zaoszczędzili". Ale opłata za miniaturki nie zmniejszyła się
    > proporcjonalnie.
    > Jako użytkownicy oberwiemy - wyższą ceną za Menedżera Sprzedaży czy
    > sklep, rzadziej uznawanymi zwrotami prowizji czy jeszcz częstszymi
    > "pomyłkami" i nal;iczaniem opłat za 14 dni.
    > Nie trzeba nawet podnosić opłat - wystarczy obniżyć standard
    > świadczonych usług poprzez różne "oszczędności" i pozostawienie opłat
    > na tym samym poziomie.


    Zadam zatem przewrotne pytanie: dlaczego takie oszczędności/podwyżki
    mieliby wprowadzić tylko z powodu ponownej wysyłki faktur? Do
    zwiększenia dochodu firmy nie potrzeba przecież pretekstu w postaci
    wyższych kosztów. Przedsiębiorstwo z definicji nastawione jest na zysk.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1