    From: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwie firmy malzonkow
    Date: Fri, 2 Jul 2004 13:38:16 +0200

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:cc3eo8$fe8$3@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Moga, ale "ostroznie"
    > (transakcie pomiezy podmiotami powiazanymi)
    >
    > Boguslaw

    Dziekuje za odpowiedz.
    A to ostroznie to co by moglo znaczyc?
    Rzecz konkretnie dotyczy gabinetow lekarskich.Zona u siebie
    w etatowej pracy miewa pacjentow rejestrowanych
    przez jej przychodnie tzw. prywatnych /dla przychodni,
    chodzi o osoby spoza limitu, ktore nie maja ochoty
    czekac na termin a stan zdrowia by im na to pozwolil/.
    I teraz od takiego pacjenta okolo 30% ma dostawac lekarz
    i najkorzystniej z naszego punktu widzenia byloby
    wystawic rachunek z gabinetu. No ale jest jak w poprzednim
    liscie.

    Piotr