  • Data: 2004-06-03 07:48:41
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza -- jak ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jun 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ onill pisze:
    >+
    >+ > Mam zamiar prowadzic dzialalnosc gospodarcza ktora bedzie zajmowac sie
    >+ > glownie uslugami komputerowymi, ( instalacja, konfiguracja)
    [...]
    >+ > - czy na poczatku prowadzenie DG w/w formir musze byc VATowcem ??
    [...]
    >+ - nie

    ...oczywiście pilnując się aby nic nie podpadło pod "doradztwo".
    "Opracowanie koncepcji rozmieszczenia komputerów" to może być
    "doradztwo" i oznaczać kłopoty z VATem :), samo "zainstalowanie
    sieci wg projektu uzytkownika" to co innego :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)