  • 1. Data: 2003-01-06 23:32:28
    Temat: Dzieci
    Od: i...@p...onet.pl

    witam mam pytanie mam dzieci z inna kobietą chce je zabrać do siebie żona sie
    nato zgadza co musze zrobić w tym przypatku

  • 2. Data: 2003-01-06 23:57:51
    Temat: Re: Dzieci
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    i...@p...onet.pl napisał(a):

    > witam mam pytanie mam dzieci z inna kobietą chce je zabrać do siebie żona sie
    > nato zgadza co musze zrobić w tym przypatku

    Zglosic podatek od oba kobieta i dziecko :-)

    A tak juz bez zartow to pomyliles grupe prawo z prawo.podatki

    NGO

  • 3. Data: 2003-01-06 23:58:51
    Od: "matrix" <m...@p...pl>

    A co ma to wspólnego z podatkami?

    matrix

  • 4. Data: 2003-01-07 09:34:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > witam mam pytanie mam dzieci z inna kobietą chce je zabrać do siebie żona
    sie
    > nato zgadza co musze zrobić w tym przypatku

    NIC.

    Ale moze pan wystapic do sadu o przyznanie wylacznych praw rodzicielskich..

    I rzeczywiscie to nie ta grupa

  • 5. Data: 2003-01-07 11:59:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Przede wszystkim udać się po nie.

  • 6. Data: 2003-01-09 18:22:29
    Temat: Odp: Dzieci
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
    > witam mam pytanie mam dzieci z inna kobietą chce je zabrać do siebie żona
    sie
    > nato zgadza co musze zrobić w tym przypatku
    >
    > --
    Musisz przede wszystkim zapłacić podatek od luksusu (nie każdy może mieć
    dwie kobiety)

  • 7. Data: 2003-01-10 18:56:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Generalnie się zgadzam, ale mam wątpliwość co do słowa luksus. To naprawdę
    może być uciążliwe.

  • 8. Data: 2003-01-11 09:32:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@w...pl> wrote in message
    > Generalnie się zgadzam, ale mam wątpliwość co do słowa luksus. To naprawdę
    > może być uciążliwe.

    A kto generalnie powiedzial, ze luksusy ie moga byc uciazliwe ?

    Wie pan ile to stresow jezdzenie np Mercedesem za 170 000 PLN ?

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-11 10:45:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Ale w tym wypadku stres można zmniejszyć należycie go ubezpieczając.
    Ubezpieczenia od dzieci jeszcze nie wymyślono. Widzę to pole do popisu dla
    Towarzystw Ubezpieczeniowych. ;-))

    Robert

  • 10. Data: 2003-01-11 14:33:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Generalnie się zgadzam, ale mam wątpliwość co do słowa luksus. To
    > naprawdę może być uciążliwe.

    Aj, przecież od zawsze wiadomo było że najcięzsza kara za bigamie są
    dwie teściowe :-)))
    To tak żeby za dobrze nie było. Podatek do luksusu :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl