  • 1. Data: 2003-01-06 23:33:54
    Temat: PIT-11 do kiedy?????
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    Do kiedy w tym roku należy wystawić PIT-11 dla pracowników za rok 2002?
    Słyszałem już dwie wersje: po staremu - czyli do końca marca czy też
    nastąpiła zmiana i czas jest tylko do końca stycznia?

  • 2. Data: 2003-01-07 08:46:10
    Temat: Re: PIT-11 do kiedy?????
    Od: "Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl>

    Użytkownik "GeX" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Do kiedy w tym roku należy wystawić PIT-11 dla pracowników za rok 2002?
    > Słyszałem już dwie wersje: po staremu - czyli do końca marca czy też
    > nastąpiła zmiana i czas jest tylko do końca stycznia?

    Po staremu, nowa regulacja obowiazuje od stycznia 2003 dla dochodow
    osiagnietych wlasnie w tym roku.

    Darek