  • 1. Data: 2003-01-06 22:32:23
    Temat: ST i platnosc
    Od: "Wojciech Dabrowski" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    W 2001 roku w pazdzierniku dokonalem zakupu samochodu na firme jako srodek
    trwaly na biezacy miesiac przyszedl czas zwrotu podatku i zaczely sie
    schody.

    US twierdzi iz podstawa do odlicznia jest dokument stwierdzajacy dokonanie
    platnosci czyli kopia dyspozycji przelewu (nie faktura zakupowa).

    Niestety platnosc zostala dokonana nie z firmowego konta tylko przez moja
    zone z jej konta i to stanowi dla US glowna przeszkode w akceptacji zwrotu.

    Czy faktycznie ma to znaczenie i jak sie ratowac.

    Moj sposob rozlicznia to KPiR.

    Wojciech Dabrowski

  • 2. Data: 2003-01-07 09:11:37
    Temat: Re: ST i platnosc
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Dabrowski" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Niestety platnosc zostala dokonana nie z firmowego konta tylko przez moja
    > zone z jej konta i to stanowi dla US glowna przeszkode w akceptacji

    A oni tak sobie mowia, czy tez cos konkretnego (podstawe prawna) podali....

    Bo kiedys w GP czytalem, ze NAWET gdyby ktos
    "prywatnie" wzial kredyn na FIRMOWY samochod,
    to dosetki sa KUP.

    > Czy faktycznie ma to znaczenie i jak sie ratowac.

    Najierw trzeba zapoznac sie z tym, ca US podaje jako
    "podstawa prawna"

    > Moj sposob rozlicznia to KPiR.

    Boguslaw