  • Data: 2005-12-22 04:54:59
    Temat: Re: Dzienne zestawienie sprzeda?y a piecz?tka
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik macias napisał:

    > Swoja droga - jakie sa przepisy odnosnie mozliwosci prowadzenia takiej
    > sprzedazy? Czy sa gdzies regulacje nt. czego mozna, a czego nie mozna tak
    > sprzedawac?

    Te przepisy nazywają się: wyjątki od obowiązku stosowania kasy
    fiskalnej. Zauważ, że na niektórych straganach taka kasa juz się
    pojawiła. Ja tam zawsze paragon dostaję. Może groźnie wyglądam:-) Raz
    nawet zrobiłem sajgon sprzedawcy jak na paragonie była nieco inna kwota
    niż zapłaciłem. Nie muszę chyba dodawać, że niższa:-)

    pzdr

    Tomek

    Jak zrobic ciasto serowo-makowe?
    >>> http://choinka.interia.pl/ <<<