  • 1. Data: 2004-05-17 09:02:27
    Temat: Dzisiaj od kontrolera VAT
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    czyli od żadnej tam pani z okienka, dowiedzialem się, że będzie
    zmiana rozporządzenia i faktury krajowe będą musiały mieć conajmniej
    podpis wystawcy... ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-05-17 09:42:09
    Temat: Re: Dzisiaj od kontrolera VAT
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
    > czyli od żadnej tam pani z okienka, dowiedzialem się, że będzie
    > zmiana rozporządzenia i faktury krajowe będą musiały mieć conajmniej
    > podpis wystawcy... ;)

    A jak w świetle ustawy o rachunkowości traktować faktury WDT? W świetle Art.
    21 ("Dowód księgowy powinien zawierać co najmniej: [...] podpis wystawcy
    dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów")?
    Jak zmusić kontrahenta z UE do podpisania faktury? Co zrobić, jeśli nie
    podpisze?

    P.

  • 3. Data: 2004-05-17 22:34:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, Samotnik wrote:

    >+ czyli od żadnej tam pani z okienka, dowiedzialem się, że będzie
    >+ zmiana rozporządzenia i faktury krajowe będą musiały mieć conajmniej
    >+ podpis wystawcy... ;)

    Hm... standardowym rozwiązaniem będzie "wyślij przez Czechy" ? ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-05-18 06:24:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... standardowym rozwiązaniem będzie "wyślij przez Czechy" ? ;>

    To już lepiej będzie podpisać...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-05-19 06:44:43
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:

> [...]
    > Jak zmusić kontrahenta z UE do podpisania faktury? Co zrobić, jeśli nie

    Od biedy istnieje jeszcze art 21 ust 1a i 4. Myślę, że kolejna
    nowelizacja ustawy powinna to załatwić.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net