  • 1. Data: 2002-05-06 18:33:51
    Temat: EŚT
    Od: "regen" <r...@k...net.pl>

    Witam!

    Czy samochod wpisany do EŚT musi być wykorzystywany w 100 % w DG czy tez
    można go wykorzystywać też do celów prywatnych (np. w 10 %) . Czy są
    przepisy mówiące jasno o tym problemie ?

    Pozdrawiam

    regen

  • 2. Data: 2002-05-06 19:15:40
    Temat: Re: EŚT
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    PRZEPISOW JEDNOZNACZNIE ODNOSZACYCH SIE DO TAK SFORMUOWANEGO PYTANIA CHYBA
    NIE MA , cos co jest w EST musi byc wykorzystywane na potrzeby prowadzonej
    dzialalnosci, ale................
    ale jak chcesz tak robic potraktuj to jako swiadczenia na wlasne potrzeby
    ,wyceń to , wystaw fakture wewnetrzna , wyrzuc to z kosztow. ( zapytaj w
    twoim US)
    moja rada jesli mozesz nie baw sie w takie ceregiele, traktuj ze auto
    wykorzystujesz w 100% na DG, albo wyprowdz auto z EST i rozliczaj
    kilometrowka , tak bedzie najbezpieczniej

    pozdrowienia
    jacek

  • 3. Data: 2002-05-07 08:57:41
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > moja rada jesli mozesz nie baw sie w takie
    ceregiele, traktuj ze auto
    > wykorzystujesz w 100% na DG, albo wyprowdz auto
    z EST i rozliczaj
    > kilometrowka , tak bedzie najbezpieczniej

    No i może zapytyaj się kogoś ze sp. z o.o. jak tam
    wykorzystuja samochody firmowe no i np. czym
    chociażby jezdzą na wakacje ;-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-05-07 22:26:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 7 May 2002 10:57:41 +0200), "Sark"
    <w...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >No i może zapytyaj się kogoś ze sp. z o.o. jak tam
    >wykorzystuja samochody firmowe no i np. czym
    >chociażby jezdzą na wakacje ;-)

    Nie na wakacje, a na ważne konferencje, spotkania z potencjalnymi
    klientami itp. :-)

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-05-08 09:28:39
    Temat: Re: E?T
    Od: "Pikus" <p...@w...pl>

    zawieraja umowe o wykorzystywanie sam do celow prywatnych i obciazaja
    kierowce na podstawie jego oswiadczenia
    wiecej szczegolow niestety nie znam a na dodatek nie umiem Ci powiedziec jak
    to wszystko wyglada w kwestii VAT

  • 6. Data: 2002-05-08 10:12:24
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Pikus wrote:

> [...]
    > kierowce na podstawie jego oswiadczenia
    > wiecej szczegolow niestety nie znam a na dodatek nie umiem Ci powiedziec
    Naprawdę znasz spółke w której takie coś robią???
    ja wiem, ze to może tajemnica handlowa, ale po prostu nie moge uwierzyć. To
    lepsze niz potwó z Loch Ness

    Maddy (która widziała juz wiele rzeczyw spółkach z o.o.)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-05-08 10:17:59
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Magdalena Woloszyk wrote:

    > To lepsze niz potwó z Loch Ness
    Miał byc "potwór" a cos go zjadło :-), sorry

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl