  • 1. Data: 2002-05-06 13:00:25
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne - parę pytań
    Od: "PeH" <p...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Jestem tu nowy, więc wszystkich serdecznie pozdrawiam.

    Jestem absolwentem wyższej uczelni, pracującym tylko i wyłącznie na umowy o
    dzieło. Nie jestem zarejestrowany jako bezrobotny w RUP.
    Słyszałem, że jest możliwość uzyskiwania bezpłatnej opieki zdrowotnej z
    tytułu bycia członkiem rodziny ubezpieczonego.

    Moje pytanie: Czy to prawda, a jeśli tak, jak w praktyce wygląda takie
    ubezpieczenie (jak się je załatwia, co ono obejmuje, itp.)

    A może ktoś mógłby doradzić mi jak najkorzystniej (bez zakładania własnej
    działalności czy zatrudniania się na umowę o pracę) rozwiązać kwestię
    ubezpieczenia zdrowotnego w moim przypadku?

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i jeszcze raz pozdrawiam!
    PeH

  • 2. Data: 2002-05-07 20:57:10
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne - parę pytań
    Od: "PeH" <p...@p...gazeta.pl>

    Czy naprawdę nikt nie wie, czy tylko nikomu nie chce się napisać?

    Proszę jeszcze raz o jakieś informacje!
    Pozdrawiam
    PeH