  • 1. Data: 2002-05-06 19:15:24
    Temat: Pytanie o odsetki...
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Mam do zaplacenia zalegle ubezpieczenie spoleczne w ZUSie. Czy odsetki
    mam zaplacic jako kwota ubezpieczenia powiekszona o wysokosc odsetek
    czy osobno nalezne ubezpieczenie w zadeklarowanej wysokosci, a osobno
    odsetki jako oplate dodatkowa?
    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 2. Data: 2002-05-07 09:13:11
    Temat: Re: Pytanie o odsetki...
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    zaplac osobno, i dobrze opisz bo inaczej zus sie pomyli i zle zaksieguje

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-07 13:55:05
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co jacek tu se kurde na tej grupie
    pl.soc.prawo.podatki pisze (kurde):

    >zaplac osobno, i dobrze opisz bo inaczej zus sie pomyli i zle zaksieguje

    Czy wystarczy opisac "Odsetki" + dane platnika?

  • 4. Data: 2002-05-07 14:12:53
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

  • 5. Data: 2002-05-07 16:13:46
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co Krzys tu se kurde na tej grupie
    pl.soc.prawo.podatki pisze (kurde):

    >W związku z tym zapłać _jedną kwotą_ nalezność główną i odsetki

    Czyli jednak jedna kwota, mimo ze bedzie rozna od tej na deklaracji?

  • 6. Data: 2002-05-07 22:28:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 07 May 2002 16:13:46 GMT), Tobi
    <t...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Czyli jednak jedna kwota, mimo ze bedzie rozna od tej na deklaracji?

    Dokładnie. Ważne, żeby na dane kontp trafiło. ZUS nie jest upierdliwy
    w tym względzie (aż dziwne i zapewne do czasu). Ja kiedyś za mało
    przelałem i zupełnie mnie nie ścigali, ale mimochodem wskazali, żeby
    przelać więcej następnym razem...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-05-08 05:10:10
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Dziekuje za info.

  • 8. Data: 2002-05-09 19:06:56
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    U mnie na wiosce ;) jest tak samo, wpłacam odsetki razem ze składkami i
    jest ok. wszystko zalezy od ludzi Pań rozliczających nsze konto i uroku
    osobistego płacącego ;)

  • 9. Data: 2002-05-09 20:59:12
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co Marcin tu se kurde na tej grupie

    E, to spoko ;)