  • 1. Data: 2006-04-12 10:46:28
    Temat: EXPORT
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy VAT i clo liczy sie od kosztow towatow + koszty transportu?

    Adam

  • 2. Data: 2006-04-12 11:58:17
    Temat: Re: EXPORT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy VAT i clo liczy sie od kosztow towatow + koszty transportu?

    Cło w eksporcie?

    Zakładam, że jednak import.
    Cło liczy się od wartości celnej
    (zgrubnie będzie to wartość towaru powiększona
    o dodatki typu transport,czasem ubezpieczenia itp)
    a VAT liczy się od wartości celnej powiększonej o należne cło
    (a jak jest wymagana akcyza, to i o akcyze tez powiększa się podstawę)

  • 3. Data: 2006-04-13 08:07:24
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > a VAT liczy się od wartości celnej powiększonej o należne cło
    > (a jak jest wymagana akcyza, to i o akcyze tez powiększa się podstawę)

    Dzieki serdeczne za kolejne wyciagniecie mnie z oresji.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2006-04-13 11:05:58
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    .
> [...]
    > a VAT liczy się od wartości celnej powiększonej o należne cło
    > (a jak jest wymagana akcyza, to i o akcyze tez powiększa się podstawę)

    A dokładniej transport do granicy Unii do cła, a transport do granicy RP do
    VAT.