eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Klient wypowiedział umowę i nic...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 65

  • 1. Data: 2006-04-12 05:36:35
    Temat: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu. Minął
    już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z internetu,
    nie zwrócił sprzętu.

    Jak to traktować?
    - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać zapłaty
    na podstawie tego, że faktycznie używał,
    - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku - 2x
    większy abonament),
    - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 2. Data: 2006-04-12 06:23:28
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Jak to traktować?
    > - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    > zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,

    brak podstawy do wystawienia faktury

    > - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    > 2x większy abonament),

    to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT

    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
    >
    Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)

    Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara
    umowna za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w
    regulaminach) może być zabór mienia i inne takie


    M.


  • 3. Data: 2006-04-12 06:47:37
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>



    Jan Werbiński wrote:
    >
    > Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    > dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu. Minął
    > już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z internetu,
    > nie zwrócił sprzętu.

    Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
    uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
    strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
    swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze latwiej
    mu bedzie oddac wszystko...

    --
    ____________________________________________________
    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f



  • 4. Data: 2006-04-12 07:46:47
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:443c9ccb$1@news.home.net.pl...
    > Jan Werbiński napisał(a):
    >
    >> Jak to traktować?
    >> - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    >> zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
    >
    > brak podstawy do wystawienia faktury

    Podstawą do należności jest świadczenie usługi. Faktura jest na żądanie
    klienta.

    >
    >> - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    >> 2x większy abonament),
    >
    > to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT

    Innymi słowy to jest cena normalna, a umowa uprawnia do obniżonej.

    >> - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
    >>
    > Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)

    Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i nie
    słyszałem o takim obowiązku.

    > Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara umowna
    > za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w regulaminach) może
    > być zabór mienia i inne takie


    OK, a co ze sposobem opłaty za korzystanie z sieci?\
    Podobny problem ma wiele klientów korzystających latami z neostrady, którzy
    myślą, że TP o nich zapomniała.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 5. Data: 2006-04-12 07:47:57
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:443CA289.56C8C608@gazeta.pl...
    >
    >
    > Jan Werbiński wrote:
    >>
    >> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    >> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
    >> Minął
    >> już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    >> internetu,
    >> nie zwrócił sprzętu.
    >
    > Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
    > uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
    > strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
    > swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze latwiej
    > mu bedzie oddac wszystko...


    Ale ja nie muszę tego robić. Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
    naliczania abonamentu.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 6. Data: 2006-04-12 08:34:47
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>



    Jan Werbiński wrote:
    >
    > Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
    > naliczania abonamentu.

    A teraz wystapil? Bo z postow nie wynika to jednoznacznie. Zalezy co
    napisano w umowie.

    --
    ____________________________________________________
    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f


  • 7. Data: 2006-04-12 11:15:39
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:443CBBA7.8AA99ABD@gazeta.pl...
    >
    >
    > Jan Werbiński wrote:
    >>
    >> Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
    >> naliczania abonamentu.
    >
    > A teraz wystapil? Bo z postow nie wynika to jednoznacznie. Zalezy co
    > napisano w umowie.


    Fakt świadczenia usługi jest możliwym powodem. Bity są przesyłane, fakty
    logowań w imieniu klienta w serwisach typ allegro i banki z mojego IP mają
    miejsce. Jeżeli nie jest to świadczenie usługi, to co? Klient zna warunki i
    korzystając z usługi chyba je akceptuje?

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 8. Data: 2006-04-12 11:44:29
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "kermit" <d...@d...cds>


    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    wiadomości news:e1ibgu$omb$2@nemesis.news.tpi.pl...
    | Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    | news:443CA289.56C8C608@gazeta.pl...
    | >
    | >
    | > Jan Werbiński wrote:
    | >>
    | >> Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    | >> dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
    | >> Minął
    | >> już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    | >> internetu,
    | >> nie zwrócił sprzętu.
    | >
    | > Wypowiedznie umowy to dla was znak, ze nalezy zaprzestac ze swiadczyc
    | > uslugi. Skoro dalej oglada sobie www to przekierujcie mu wszystkie
    | > strony na wielka plansze - "w zwiazku z zakonczeniem umowy prosimy o
    | > swrot przetu" - jak bedzi eto jedyne, co bedzie widzial to moze latwiej
    | > mu bedzie oddac wszystko...
    |
    |
    | Ale ja nie muszę tego robić. Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
    | naliczania abonamentu.


    to po cholere trujesz doope na psp skoro nic nei musizz - skoro masz takie
    podejscie do klienta to nei dziw sie ze w odwrotna strone tez to dziala.

    skasuj mu wreszcie ten login i haslo i pofatyguj sie do klienta po odbior
    sprzetu bo nigdy go nei zobaczysz.

    p.



  • 9. Data: 2006-04-12 11:59:54
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    > dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
    > Minął już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    > internetu, nie zwrócił sprzętu.
    >

    admin się zwolnił, że nie ma kto mu internetu zablokować?


  • 10. Data: 2006-04-12 12:21:16
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Klient wypowiedział w regulaminowym terminie umowę o świadczenie usługi
    > dostępu do internetu. Regulaminem był zobowiązany do zwrotu sprzętu.
    > Minął już miesiąc od daty zakończenia umowy. W dalszym ciągu korzysta z
    > internetu, nie zwrócił sprzętu.
    >
    > Jak to traktować?

    Jak prezent dla byłego klienta (usługi, bo sprzęt nie).

    > - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    > zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,
    > - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    > 2x większy abonament),

    W ogóle nie wystawiać faktur. Klient umowę wypowiedział, skoro chcecie
    mu świadczyć usługi których nie zamawiał to przecież wam nie zabroni. Na
    razie to świadczycie te usługi z własnej woli i za darmo.

    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
    >
    Czemu nieuprawnione? Jeśli nie usuneliście mu konta i wchodzi na swoje
    to jak najbardziej uprawnione.

    Inna sprawa to zwrot sprzętu. Wypadałoby się upomnieć, a na przyszłość
    zabezpieczyć w regulaminie przed opóźnieniami.

strony : [ 1 ] . 2 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1