  • 1. Data: 2006-04-11 18:40:44
    Temat: ulica na FV
    Od: "Sebek" <e...@w...pl>

    Czy mogą sią przyczepić ,gdy na FV zakupów towaru i kosztowych , zamiast
    Frycza Modrzewskiego figuruje wszędzie Modrzewskiego tylko.

  • 2. Data: 2006-04-11 19:25:17
    Temat: Re: ulica na FV
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Sebek napisał(a):
    > Czy mogą sią przyczepić ,gdy na FV zakupów towaru i kosztowych , zamiast
    > Frycza Modrzewskiego figuruje wszędzie Modrzewskiego tylko.

    No pewnie, że tak. Przecież brakuje też imienia "Andrzeja"

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-04-11 21:54:49
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Mecenas napisał(a):

    > No pewnie, że tak. Przecież brakuje też imienia "Andrzeja"

    ta... w łodzi jest coś takiego:
    Aleja Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    jeszcze nie widziałem żeby ktoś to w ten sposób wpisał ;-)

  • 4. Data: 2006-04-12 12:23:00
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    sg wrote:

    > ta... w łodzi jest coś takiego:
    > Aleja Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    > jeszcze nie widziałem żeby ktoś to w ten sposób wpisał ;-)

    albo: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego.
    Nawet w ewidencji ludności jest inaczej bo program takich długich nazw
    nie przyjmuje.

  • 5. Data: 2006-04-12 13:01:07
    Od: Anjou <a...@k...invalid.inv>

    Mecenas wrote:

    > No pewnie, że tak. Przecież brakuje też imienia "Andrzeja"

    Serio, czy zartujesz? Jakie przepisy okreslaja jak dokladnie ma wygladac
    ulica na FV?