  • 1. Data: 2006-04-11 22:01:52
    Temat: ktory urzad skarbowy?
    Od: "marek" <n...@f...spam>

    Nie mam pojecia do ktorego urzedu skarbowego powinienem wyslac pit za 2005.
    Do marca 2006 bylem zameldowany w jednym miejscu, teraz mam juz nowy dowod i
    zameldowanie w innym miejscu - pitu jeszcze nie wyslalem. Czy powinienem go
    wyslac do starego urzedu, czy juz do nowego?
    mk

  • 2. Data: 2006-04-11 22:35:52
    Temat: Re: ktory urzad skarbowy?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > zameldowanie w innym miejscu - pitu jeszcze nie wyslalem. Czy powinienem go
    > wyslac do starego urzedu, czy juz do nowego?

    pisze na pit.
    Miejsce zamieszkania na dzien 31 grudnia.

  • 3. Data: 2006-04-11 22:52:30
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Miejsce zamieszkania na dzien 31 grudnia.
    ^^^^^^^^^

    Dokładnie jak napisał witek: miejsce zamieszkania, nie zameldowania. Twoje
    zameldowanie praktycznie nie ma tu znaczenia. A gdzie mieszkasz, to
    zgłosiłes urzędowi skarbowemu w druku NIP-3 (lub NIP-1).

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl

  • 4. Data: 2006-04-12 02:07:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jacenty (R) wrote:

    > Dokładnie jak napisał witek: miejsce zamieszkania, nie zameldowania. Twoje
    > zameldowanie praktycznie nie ma tu znaczenia. A gdzie mieszkasz, to
    > zgłosiłes urzędowi skarbowemu w druku NIP-3 (lub NIP-1).

    no właśnie. Zgłosiłeś ? Nieeee? Oj niedobrze :).