    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Emerytura na konto.
    Date: Thu, 30 Jan 2014 22:46:27 +0100

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:52eaab28$0$2154$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, nie rób tak. Zakrzyczą Cię tu, zwłaszcza Gotfryd i witek.
    > Matka upełnomocnia Cię do swojego konta (z dostępem przez net) i jest
    > czysto. Równie czysto, a łatwiej byłoby mieć wspólne konto z matką, tylko
    > oferty kont wspólnych są mniej atrakcyjne.

    Pomysł ze wspólnym kontem jest kiepski. Jak matka umrze kiedyś, to dostęp
    do tych środków uzyska dopiero po postępwoaniu spadkowym. Trochę to mało
    funkcjonalne.

    Jeśli chodzi o wpłatę na rachunek, to moim zdaniem najprościej będzie, by
    matka złożyła dyspozycję, by przelewano jej emeryturę na taki i taki
    rachunek. Mogą być spokojnie jej dane na przelewie, że żaden bank tego nie
    bada. Z kolei matka ma prawo zrobić z emeryturą co jej się tylko podoba.