  • 11. Data: 2004-03-17 08:53:04
    Temat: Re: Europejski numer VAT
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dzięki. Już myślałem, że to ze mną coś nie tak ;).

    Ech, widzę że późna pora to mnie dała się we znaki
    co niniejszym samokrytycznie przyznaję.

    > Pzdr,
    wzj.
    Pix

  • 12. Data: 2004-03-17 10:13:32
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

> [...]
    > mi się że BaLab dokładnie to miał na myśli: numer *bez* "Plki" może
    > się powtarzać. "Z" - nie ma prawa. A to nie pierwszy post który

    No tak, myślałem o 'pełnym' numerze, dlatego zdziwiło mi się, jak miałby
    się powtarzać :)

    P.

  • 13. Data: 2004-03-17 10:15:22
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________wywal> wrote:
    > juz dzis trzeba wyrabiac sobie sciezki i kanaly dostepu w US aby nasze
    > zgloszenia rejestracyjne byly wypychane jako pierwsze...

    Czyli co, wszystko po to, żeby było za co brać w łapę? :(

    > nie musze chyba mowic co sie z tym wiaze...

    Naliczanie wszystkiego z VATem 22% - czy coś jeszcze? Czy odbiorca nie będzie
    mógł odliczyć tych 22% u siebie?

    P.

  • 14. Data: 2004-03-17 10:29:47
    Od: bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________WYWAL>

    >Czy odbiorca nie będzie mógł odliczyć tych 22% u siebie?

    niestety