  • Data: 2008-01-23 18:52:43
    Temat: Re: Ewidencja Środków Trwałych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jan 2008, PiotrB. wrote:

    > dyplomu z zarządzania, zaświadczenia z kursu obsługi komputera?;)

    Nie :)
    ORYGINAŁU wpisu do EDG.
    :)
    Później zeszli trochę na notarialnie poświadczoną kopię :P, dopiero
    później ktoś chyba zajarzył że branie fachowców od finansów rzędu
    setek milionów złotych (kapitał założycielski banku AFAIR musi
    wynosić ponad 500 Mzł) do specyfikowania wymogów przy jednoosobowych
    DG może nie jest najlepszym pomysłem... bo taki ktoś to pewnie
    nawet wpisu z EDG na oczy nie widział :P

    pzdr, Gotfryd