  • 1. Data: 2006-04-22 13:05:59
    Temat: FGŚP - jak to oplacic ? co jesli prowadzacy jest chory ?
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    mam taki problem - mam 3 osoby zatrudnione
    place od ich wyplat w odpwoiedniej kwocie Fundusz GŚP - i jest ok
    rowniez co miesiac place od moich wymaganych stawek procent na ten sam
    fundusz

    a co zrobic jesli w danymmiesiacy jestem na chorobowym ?
    place od pracownikow normalnie a od osoby proadzacej czyli odemnie tylko
    zdrowotne czy FGSP tez ??

    rafal

    r...@n...com.pl

  • 2. Data: 2006-04-22 13:21:25
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Dnia 22-04-2006 o 15:05:59 rafal <r...@n...com.pl> napisał:

> [...]
    >
    > a co zrobic jesli w danymmiesiacy jestem na chorobowym ?
    > place od pracownikow normalnie a od osoby proadzacej czyli odemnie tylko

    aaaaa i jeszcze jedno pytanko
    czy jesli pracownik jest na chorobowym np caly miesiac - place za niego
    zdrowotne ale czy fundusz 0 czy place ?

    rafla

  • 3. Data: 2006-04-22 16:37:34
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    rafal wrote:
> [...]
    >
    > a co zrobic jesli w danymmiesiacy jestem na chorobowym ?
    > place od pracownikow normalnie a od osoby proadzacej czyli odemnie

    Ale prowadzący nie płaci chyba FGŚP niezależnie czy jest zdrowy czy chory.

  • 4. Data: 2006-04-22 16:40:57
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    Andrew wrote:

    > Ale prowadzący nie płaci chyba FGŚP niezależnie czy jest zdrowy czy
    > chory.
    Tzn nie tak, za pracowników to płacisz Fundusz pracy i FGŚP, a za siebi
    tylko FP, a jeśli jestes na zwolnieniu cały miesiąc to nie płacisz nic za
    siebie.

  • 5. Data: 2006-04-23 07:26:35
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    > Tzn nie tak, za pracowników to p?acisz Fundusz pracy i FG?P, a za siebi
    > tylko FP, a je?li jestes na zwolnieniu ca?y miesi?c to nie p?acisz nic
    > za
    > siebie.
    hello
    na pewno za siebie nie place nigdy ???
    bo rachmistrz nalicza mi z automatu za wlasciciela ( jak nie jest chory ..
    )
    troche dziwne

    rafal

  • 6. Data: 2006-04-23 10:20:53
    Od: "Tekla" <t...@p...onet.pl>

    FGŚP z samej nazwy dotyczy tylko pracownikow.... wiec pracodawca nie
    placi... :)