    From: "Urszula S" <u...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FV podpisane przez zone.
    Date: Wed, 18 Sep 2002 16:38:01 +0000 (UTC)

    roo <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam zarejestrowana DG na siebie, a zona jest pelnomocnikiem. Pewnego
    > pieknego dnia po raz pierwszy poszla po znaczki pocztowe. Kupila znaczki,
    > zaplacila, wziela FV i podpisala swoim imieniem i nazwiskiem - a teraz mi
    > mowia, ze nie moge tego zaksiegowac - bo zona nie ma jakiegos upowaznienia w
    > US o ktorym pierwszy raz slysze.
    >
    > Czy ktos to moze potwierdzic lub ew. zaprzeczyc ?
    Jeśli dobrze rozumiem sytuację, to chodzi prawdopodobnie o Upoważnienie do
    podpisywania faktur VAT. Nie jest to jednak zgłaszane w US, tylko powinno być
    w dokumentach tej osoby (pod warunkiem, że jest zatrudniona). Jeśli żona nie
    jest zatrudniona, to nie wiem, czy pełnomocnictwo wystarcza, żeby podpisywać
    dokumenty. Natomiast jest to chyba trochę czepialstwo US, może wystarczy aby
    właściciel podpisał niżej tę samą fakturę?

    Pozdrawiam.