  • 1. Data: 2002-09-17 06:16:05
    Temat: FV podpisane przez zone.
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Mam zarejestrowana DG na siebie, a zona jest pelnomocnikiem. Pewnego
    pieknego dnia po raz pierwszy poszla po znaczki pocztowe. Kupila znaczki,
    zaplacila, wziela FV i podpisala swoim imieniem i nazwiskiem - a teraz mi
    mowia, ze nie moge tego zaksiegowac - bo zona nie ma jakiegos upowaznienia w
    US o ktorym pierwszy raz slysze.

    Czy ktos to moze potwierdzic lub ew. zaprzeczyc ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-17 06:33:20
    Temat: Re: FV podpisane przez zone.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "roo" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > US o ktorym pierwszy raz slysze.
    >
    > Czy ktos to moze potwierdzic lub ew. zaprzeczyc ?

    Jakiego uprawnienia ?

    Przeciez zrobila to na anska prosbe. Prawda ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-17 07:05:33
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Mi sie tez tak wydaje (na moja prosbe, wiec nie ma problemu)- pani mnie tak
    zaskoczyla, ze zapomnialem jezyka w gebie.

  • 4. Data: 2002-09-17 07:27:06
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "roo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplacila, wziela FV i podpisala swoim imieniem i nazwiskiem - a teraz mi

    Kto Ci tak mowi?

    Karol

  • 5. Data: 2002-09-17 07:36:39
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > Mi sie tez tak wydaje (na moja prosbe, wiec nie ma problemu)- pani mnie
    tak
    > zaskoczyla, ze zapomnialem jezyka w gebie.

    A jaka Pani ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-09-17 07:48:03
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ja dla porządku mam w firmie wypisane upoważnienia dla danych osób oraz
    listę osób upoważnionych przez firmę do odbioru faktur, zatwierdzoną przez
    właściciela. Teoretycznie odbierając fakturę każda osoba powinna posiadać
    takie upoważnienie, oczywiście w praktyce nierealne. Iwona

  • 7. Data: 2002-09-17 08:13:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:am6mma$c9o$1@news2.tpi.pl...

    > listę osób upoważnionych przez firmę do odbioru faktur, zatwierdzoną przez
    > właściciela. Teoretycznie odbierając fakturę każda osoba powinna posiadać
    > takie upoważnienie,

    Na jakiej podstawie uwazasz, ze "teoretycznie powinna".

    >oczywiście w praktyce nierealne.

    Nierealne, bo zaden przepis tego nie nakazuje.

    Karol

  • 8. Data: 2002-09-17 09:15:42
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    > A jaka Pani ?

    Powiedzmy, ze znajoma w US.

  • 9. Data: 2002-09-17 09:39:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Powiedzmy, ze znajoma w US.

    Jak brzmiało to przysłowie o przyjaciołach i wrogach?

    Karol

  • 10. Data: 2002-09-17 09:47:36
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "roo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak brzmiało to przysłowie o przyjaciołach i wrogach?

    "Broń mnie Panie od takich przyjaciół, z wrogami sam sobie poradzę..."

    Czy cos w tym stylu ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk