    From: "Bozoo" <z...@z...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT
    Date: Wed, 7 Apr 2004 17:03:06 +0200

    > Po otrzymaniu pieniędzy musze wystawić fakturę.
    W takiej sytuacji wg mnie sprawa jest prosta.
    Nawiasem mowiac dziwi mnie ze placa zanim dostana
    fakture. Jesli kase masz na koncie to powiedz im ze albo
    dadza Ci upowaznienie do wystawienia f-ry vat bez podpisu
    (podeslij im wzor) albo ze to Ciebie teraz malo obchodzi
    jak sobie oni zaksieguja wydatek i jak sie z niego rozlicza.
    Tak, wiem - troche to bezczelne ale ja bym tak zrobil.

    PawelZ

    "Regand" <r...@v...pl> wrote in message news:c512k3$2omr$1@news.mm.pl...
    > Witam!
    > Współpracuje z pewną firmą w stanach na podstawie programu partnerskiego w
    > internecie i teraz otrzymam pierwszą wypłate za wykonaną usługe (reklama)
    na