  • 1. Data: 2003-02-08 16:15:45
    Temat: Faktura VAT RR
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    witam serdecznie wszystkich grupowiczow, ktorych zycie zepchnelo na mielizny
    polskiego prawa podatkowego. mysle ze moj klopot jest dosc blachy ale
    pozwole sobie niepokoic szanownych zgromadzonych. sprawa jest prosta.
    potrzebuje pilnie druk faktury VAT RR. chce ja wsadzic do mojej pracy
    dyplomowej jako zalacznik i nigdzie niemoge tego znalesc. wszystkie inne
    druki sa ale nie VAT RR. jezeli ma ktos namiar na stronke gdzie mozna to
    sciagnac lub tez posiada owa fakture w formacie pdf, jpg , bmp czy w jakim
    kolwiek innm to byl bym niezmiernie wdzieczny za podeslanie jej na priv lub
    podanie adrsu skad mozna to sciagnac.
    dziekuje za chwilke uwagii i z gory za pomoc
    pozdrawiam
    NASH

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH

  • 2. Data: 2003-02-08 19:38:25
    Temat: Re: Faktura VAT RR
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:b23agd$fla$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): NASH z adresu <n...@t...pl> napisał(a):
> [...]
    > blachy ale pozwole sobie niepokoic szanownych zgromadzonych. sprawa
    > jest prosta. potrzebuje pilnie druk faktury VAT RR.

    ma być czysta faktura ??
    faktura jak każda inna tyle, że p[osiada dane rolnika ( dane osobowe+dane z
    dow.oso. + numer konta)
    oraz oświadczenie , że jest rolnikiem ryczałtowym i takie tam bzdety
    chcesz to zeskanuje ci druk faktury, podaj tylko jakie ma mieć parametry

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2003-02-09 14:30:53
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    ma byc czysta!!! wiem ze jak kazda inna ale musze ja miec.

  • 4. Data: 2003-02-09 16:22:28
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    Nowy subiekt 5 ja drukuje www.insert.pl --. sciagnij sobie demo

  • 5. Data: 2003-02-09 17:16:30
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    wydaje mi sie ze napisalem jasno ze potrzebne mi to w formacie jpg, pdf albo
    jakimkolwiek innym. nie potrrezebuje tego wydrukowanego.

  • 6. Data: 2003-02-10 21:58:13
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2003 18:16:30 +0100, "NASH" <n...@t...pl>
    napisał(a):

    >wydaje mi sie ze napisalem jasno ze potrzebne mi to w formacie jpg, pdf albo
    >jakimkolwiek innym. nie potrrezebuje tego wydrukowanego.

    To sobie "wydrukuj" do pdf-a (np. PdfFactory).

    BAH