  • Data: 2002-10-12 17:55:59
    Temat: Re: Faktura VAT jak to zrobić?
    Od: "Milo" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j5bgqu8bfnevjbboebt23l5i2olud1amck@4ax.com...

    > No, ale zapomniałeś odjąć koszty. Nikt nie płaci 19% od przychodu.
    To mniej wiecej tak jak nikt nie płaci 22% VAT wynikajacy z faktury.
    Przeciez najpier nalezy odjac VAT naliczony... to tak z sprzekory bo
    oczywiscie masz racj ;-)

    > Jeżeli chcesz liczyć w ten sposób, to ryczałt. A tam stawka jest
    > dużo niższa.

    Moje wyliczenia nie sa oczywiscie "ksiegowe".
    One sa "handlowe". W ten sposob przelicza sie cena za usługe bez faktury na
    cene z faktura. Usługodawca ma gwarancje ze do interesu nie dopłaci ....
    Przynajmniej ja bym tak robił.

    Jacek