  • Data: 2005-02-16 09:40:58
    Temat: Re: Faktura VAt w USD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2005, pissmejker wrote:

    >+ myślałem, że jako laik

    Hola... jaki *laik* ???
    To kto twoje faktury wystawia, my ?? ;)

    >+ - po zadaniu pytania posłucham, popatrzę i może potem
    >+ włącze się do akcji, ale ... ja już zupełnie zgłupiałem :-)

    No przecież proste: ustawodawca tak zaplątał iż najwyraźniej
    jest sprzeczność między przepisami :)
    I o tym dyskusja się rozwinęła :)

    >+ Potrzebuję wystawić fakturę w walucie innej niż pln i będzie to sprzedaż
    >+ podlegająca vat a więc:
    >+
    >+ Wystawiam fakturę w walucie i kwoty podatku vat okreslam w pln.
    >+ Natomiast zgodnie z cytowanym wczesniej rozporządzeniem "wszystkie kwoty
    >+ mają być w pln" więc w pozycji faktury podają kwoty i w walucie i w pln ?

    IM*H*O - jest to najbezpieczniejsze (no, najmniej podatne na zarzut
    - o ile kwoty będą prawidłowo dobrane :)) postępowanie...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)