  • 1. Data: 2004-11-26 20:40:27
    Temat: Faktura dla prokuratury?
    Od: "Mariusz" <l...@p...onet.pl>

    Witam. Wystawiłem fakturę dla prokuratury za wykonane tłumaczenie
    przysięgłe. Ceny w tłumaczeniach są urzędowe, więc takie zastosowałem,
    podaję stronę z cennikiem: http://j.niemiecki.w.interia.pl/ceny_pl.html
    W związku z tym mam pytanie, czy wypisująć fakturę do prokuratury naliczam
    22% vat, czy nie naliczamy podatku vat, już sam nie wiem. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-27 06:33:36
    Temat: Re: Faktura dla prokuratury?
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Fri, 26 Nov 2004 21:40:27 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Mariusz
    napisał(a):

> [...]
    > W związku z tym mam pytanie, czy wypisująć fakturę do prokuratury naliczam
    > 22% vat, czy nie naliczamy podatku vat, już sam nie wiem. Pozdrawiam

    A jesteś VAT-owcem ?
    Przecież jak byk w w/w cenniku masz podane ceny netto i brutto.

    --
    Mieczysław
    ----