  • 1. Data: 2004-11-26 18:51:38
    Temat: aktualizacja wpisów poziom dokładności
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    Mam pytanie o aktualizację przedmiotu działalności wg PKD w KRS (chodzi o
    sp. z o.o.)
    Rejestrując się w 2002 roku wpisalismy ogólne grupy działalności, typu np.
    sekcja H dział nr 55 hotele i restauracje).
    Czy do końca roku mamy obowiązek wpisania działalności wg podklas, czyli czy
    trzeba zaktualizować KRS wpisując np. 55.52.Z - Przygotowywanie i
    dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych(katering), czy wystarczy
    tak jak jest.

    Magdi

  • 2. Data: 2004-11-26 20:34:05
    Temat: Re: aktualizacja wpisów poziom dokładno?ci
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 26 Nov 2004 19:51:38 +0100, "Magdalena"
    <m...@n...autograf.pl> wrote:

> [...]
    >trzeba zaktualizować KRS wpisując np. 55.52.Z - Przygotowywanie i
    >dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych(katering), czy wystarczy
    Nie ma obowiazku zmian. Od poczatku istnienia KRS wpisy tam byly
    prawidlowe (zgodne z PKD) wiec nie trzeba nic zmieniac. Byl okres (np.
    w r. 2001) gdy trzeba bylo podawac dokladnie 5 znakow PKD a potem sie
    komus odwidzialo i juz mozna podawac ogolniej.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-11-27 10:34:42
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
> [...]
    > w r. 2001) gdy trzeba bylo podawac dokladnie 5 znakow PKD a potem sie
    > komus odwidzialo i juz mozna podawac ogolniej.

    bardzo dziękuję za odpowiedź. Na zdrowy rozum ogólnie przecież powinno
    wystarczyć.

    pozdrawiam
    Magdi