  • 1. Data: 2002-12-03 15:16:16
    Temat: Faktura eksportowa
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Wypowiedzcie się, czy na fakturze dokumentującej sprzedaż na eksport musi
    być określenie EKSPORTOWA (Faktura eksportowa VAT). Iwona

  • 2. Data: 2002-12-03 18:00:28
    Temat: Re: Faktura eksportowa
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Wypowiedzcie się, czy na fakturze dokumentującej sprzedaż na eksport
    musi
    > być określenie EKSPORTOWA (Faktura eksportowa VAT). Iwona

    Skąd to przypuszczenie, że ma być taki zapis?
    Nie ma takiego nakazu.

    CEZ

  • 3. Data: 2002-12-04 08:53:51
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    > musi
    >
    > Skąd to przypuszczenie, że ma być taki zapis?
    > Nie ma takiego nakazu.
    >
    > CEZ

    Ja też nie znalazłam w rozporządzeniu takiego wymogu. Doświadczenie mam z
    fakturami eksportowymi dot. transportu i nie stosowałam tam dodatkowych
    napisów, kontrola urzędu nie zarzuciła z tego tytułu jakichś braków (ale
    urzędnik w ogóle nie wiedział o specyfice rozliczeń VAT w tym przypadku).
    Natomiast przy omawianiu możliwości jednego z programów klient usilnie
    dopytywał się o taką możliwość (np. program FPP CDN-u ma taką opcję). Stąd
    moje pytanie, może ktoś "na codzień" tym sie zajmuje i podpowie.
    Iwona