  • 1. Data: 2002-12-03 13:49:07
    Temat: Dwa samochody wykorzystywane w działaloności gspodarczej
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    Witam,
    mam następujące pytanie:
    - Posiadam samochód osobowy, który wykorzystuje w działalności gospodarczej
    wpisany do ewidencji środów trwałych firmy. Czy mogę w takim razie
    wykorzystywać w DG również (równologle) mój prywatny samochód ? (raz jeżdzę
    do klientów jednym, a raz drugim).
    Pod pojęciem "wykorzystywanie" rozumiem możliwość wpisywania w koszty
    uzyskania przychodu, kosztów eksploatacji samochodu prywatnego (wg
    kilomerówki).

  • 2. Data: 2002-12-03 13:58:22
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > uzyskania przychodu, kosztów eksploatacji samochodu

    samochod chcesz w przychod wpisac?

    radeke

  • 3. Data: 2002-12-03 14:13:50
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    > samochod chcesz w przychod wpisac?

    koszt eksploatacji prywatnego samochodu chcę wpisać w KUP

  • 4. Data: 2002-12-03 23:18:00
    Od: "oltom" <o...@p...onet.pl>

    Jeśli masz takie potrzeby i potrafisz to uzasadnić, to możesz używać i
    rozliczać nawet 10 samochodów - niezależnie od tego, czy wpisałeś któryś z
    nich w środki trwałe, czy nie.

    Tomek