  • 1. Data: 2002-12-03 13:13:00
    Temat: Zus - rozwiązali?
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    Od kilku dni nie mogę sie połaczyć z ZUS poprzez
    zus-strade. tj. na nr dostępowy 0202525 .Po zalogowaniu nie można otworzyc
    strony 10.10.10.10. Czy ktoś zna przyczynę?
    A dzisiaj nie otwiera się nawer zus.gov.pl

    Pozdrawiam Tadeusz

  • 2. Data: 2002-12-03 13:53:25
    Temat: Re: Zus - rozwiązali?
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > A dzisiaj nie otwiera się nawer zus.gov.pl

    eee..otwiera sie tylko ze WWW.zus.gov.pl

    radek

  • 3. Data: 2002-12-03 15:18:31
    Od: "Tadeusz" <g...@p...com>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM> napisał w wiadomości

    > eee..otwiera sie tylko ze WWW.zus.gov.pl

    Oczywiście , że chodzi o www. a nie np. ftp .
    Ale czy znasz odpowiedz na pierwsze pytanie?

    Tadeusz