    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura i 7 dni
    Date: Thu, 8 Oct 2009 18:27:58 +0200

    On Thu, 8 Oct 2009, Herald wrote:

    > Dnia Wed, 7 Oct 2009 11:58:19 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    >
    > A gdy zażądałem faktury w chwili zakupu, otrzymałem informację że mam
    > "przyjść jutro bo szef wystawia a teraz go nie ma".

    Ano, może tak być.

    > W sobotę dostałem telefon że ... mogę udać się do oddziału nawet i że "nic
    > nie wskóram" i nie wystawią mi faktury ze szczegółowym opisaniem nazwy
    > towaru.

    A jaką wystawią?

    > Teraz zapytanie:
    > - dzisiaj kończy się siedmiodniowy okres od zakupu - sprzedawca uchyla się
    > od wystawienia faktury - czy jeżeli mi jej nie wyda dzisiaj - to mam o tej
    > fakturze już "zapomnieć"?

    Z jakiej paki?
    Sprzedawca ma obowiązek wystawić f-rę ("na żądanie") i basta.
    Jest jedna rzecz, o której nie napisałeś: czy wystawili f-rę (i odmówiłeś
    jej przyjęcia), bo jeśli tak, to piłka IMO jest po Twojej stronie:
    IMVHO Twój błąd.
    Fakturę z błędnymi danymi "pkt. 1 do 5 włącznie" się bierze i wystawia
    notę korygującą :P (dopiero od p.6 nie wolno "notować").
    Przepis tu:

    pzdr, Gotfryd