  • 1. Data: 2002-05-28 09:44:34
    Temat: Faktura korygująca
    Od: "KREATOR" <s...@p...onet.pl>

    Pomylilem sie przy wystawianiu faktury - zamiast 22% dalem 7%, kwota netto
    sie zgadza. Teraz pewnie po prostu musze wystawic fakture korygujaca - jak
    sie ja wystawia? Czy na cala kwote netto z poprawnym VAT-em, a klient
    przelewa mi roznice w fakturach, czy wystawiam ja na kwote 0 zl netto +
    (22%-7%) VAT-u kwoty zamowienia?

    Marek

  • 2. Data: 2002-05-28 10:47:22
    Temat: Re: Faktura korygująca
    Od: <k...@t...pl>

    Marek napisal:

    ...(ciach)...
    > Czy na cala kwote netto z poprawnym VAT-em, a klient
    > przelewa mi roznice w fakturach

    wlsnie tak,
    --
    pozdr.
    Krzysztof Mroz

  • 3. Data: 2002-05-28 16:22:47
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Marek napisal:
    >
    > ...(ciach)...

    -------
    To zależy od umowy bądź oferty sprzedaży.
    Jeżeli w umowie (bądź ofercie) określono cenę netto to postępujesz j.w.

    W przeciwnym wypadku (czyli cena brutto) musisz:
    - obliczyć prawidłową kwotę VAT metodą "w stu"
    - w FV korygującej wykazujesz zmniejszenie wartości netto, podwyższenie VAT
    - kwota brutto bez zmian
    Orka