  • Data: 2006-02-06 19:25:34
    Temat: Re: Faktura proforma PYTANIE !!??
    Od: "kali" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ds8773$8v4$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > ponazywać, tylko po co, skoro każde zdarzenie gospodarcze wiąże się z
    > istnieniem umowy?

    "A łyżka na to niemożliwe" :-)

    Prowadzę działalność od kilkunastu lat, jestem po wielu kontrolach
    skarbowych, robię sporo operacji międzynarodowych i prawie NIGDY nie miałem
    pisemnej międzynarodowej umowy. To prawie dotyczy jednego kraju: Rosji - oni
    lubią pisać.
    Wiele faktur Proforma krajowych wystawiłem i otrzymałem. Umów mam bardzo
    mało.
    Amerykańskich ProForma Invoice i zwykłych Invoice jeszcze nie tak dawno
    celnicy nie akceptowali - bo to kartka papieru bez stempli i podpisów.

    To UMOWA podpisana i ostemplowana przez wielu ludków dla niektórych stanowi
    świętość.
    Mnie śmieszą wielostronicowe umowy na duperele. Takie też dostaję z
    poważnych Spółek Akcyjnych i fitulitengeszeftów.
    Część każę przepisać, wyrzucić lub pomarszczyć, bo mają klauzule dla mnie
    nie do
    przyjęcia.