  • 1. Data: 2005-08-18 19:31:29
    Temat: Faktura przed watą
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    zarejestrowałem się jako watman 10 sierpnia, ale zapłaciłem za domenę 8
    sierpnia i homek tak wystawił fakturkię. Czy mogę ją brutto wciągnąć, czy
    też całkiem zapomnieć?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-08-18 20:18:59
    Temat: Re: Faktura przed watą
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2005 21:31:29 +0200, Tristan Alder napisał(a):

    > Witam,
    >
    > zarejestrowałem się jako watman 10 sierpnia, ale zapłaciłem za domenę 8
    > sierpnia i homek tak wystawił fakturkię. Czy mogę ją brutto wciągnąć, czy
    > też całkiem zapomnieć?

    Jako nie Vatman księgujesz brutto
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-08-18 21:18:34
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > Witam,
    >
    > zarejestrowałem się jako watman 10 sierpnia, ale zapłaciłem za domenę 8
    > sierpnia i homek tak wystawił fakturkię. Czy mogę ją brutto wciągnąć, czy
    > też całkiem zapomnieć?

    Masz dwie opcje, które pozwolą Ci zaksięgować to z odliczeniem VAT:
    1. zaksięgować w dniu otrzymania, a to już Ty ustalasz
    2. wejść do panelu sterowania w home.pl i wydrukować duplikat; księgujesz w
    dacie duplikatu, czyli już jako VATman.

    Pozdrawiam
    SIM

  • 4. Data: 2005-08-18 21:46:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 18 sierpnia 2005 23:18, gdy XYZ napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz dwie opcje, które pozwolą Ci zaksięgować to z odliczeniem VAT:
    > 1. zaksięgować w dniu otrzymania, a to już Ty ustalasz

    No nie wiem, pani w wacie kazała podpisać oświadczenie, że do 10 sierpnia
    nie wykonałem żadnej czynności podpadającej pod wat.

    > 2. wejść do panelu sterowania w home.pl i wydrukować duplikat; księgujesz
    > w dacie duplikatu, czyli już jako VATman.

    No właśnie nie jestem przekonany, bowiem data księgowania to jedno, a
    czynność była wykonana przed zarejestrowaniem w wacie. Z tego co wiem, to
    wtedy Brutto.

  • 5. Data: 2005-08-18 23:24:44
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > No właśnie nie jestem przekonany, bowiem data księgowania to jedno, a
    > czynność była wykonana przed zarejestrowaniem w wacie. Z tego co wiem, to
    > wtedy Brutto.

    Ale to przeciez homek "wykonal czynnosc" nie Ty!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-08-22 07:39:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 19 sierpnia 2005 01:24, gdy SDD napisał(a) coś na

    Ależ ja też, bo dokonałem zakupu...