  • Data: 2006-09-19 09:51:18
    Temat: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    Nixe:

    > I to była zbitka bajtów ;) - stwierdzenie że dostałaś *fakturę* jest
    > hm... nadużyciem. Dostałaś jej treść.

    Taaa...
    Dostając kawał papieru z różnymi znaczkami, liniami, symbolami, też nie
    dostaję faktury, lecz jej treść zapisaną na tejże kartce :-P

    > No to proszę, *wytwarzałaś dokument*! Fakturę! Niepodpisaną!
    > Wypierasz się?
    > ;)

    Ależ nie, ale "otrzymanie pdf + wydrukowanie go" traktuję jako całość, więc
    nie widzę sensu, by rozbijać tę czynność na części pierwsze i twierdzić, że
    faktura staje się fakturą dopiero po wydrukowaniu :)

    > A co by mieli kwestionować...

    No właśnie nie wiem :)
    Ktoś napisał, że faktura przesłana e-mailem jest nic nie warta.
    Dlaczego, skoro logiczne jest, że się tę fakturę od razu drukuje.

    N.